2013. május 25., szombat

Elnézést, hogy mostanság megint ennyit változik az oldal, szinte percről-percre. Keresek egy új képet, ami passzol hozzám és a mondanivalómhoz, de nehezen találom meg, akárcsak korábban.. Pedig ma igen sokat böngésztem a neten. Nem is tudom, szeretek képeket nézegetni. Régen sosem használtam a Google Képek fülét, de mostanában sokszor. Nem hiába szeretek fényképezni is, szeretem a vizuális dolgokat. Amit elképzelek, szinte azonnal látom magam előtt.

A héten a körúti üzletben dolgoztam, nagy volt a forgalom, el is fáradtam a hét végére.. De legalább megszoktam, megismertem ott is a csapatot, vagy inkább a csapat másik felét. Nagyon érdekes felfedezés nekem ez a vásárlókkal való napi kapcsolat. Nagyon jól érzem magam benne. Nap közben szinte nem is érzem a fáradtságot, pedig meg nem állunk, folyton tele van a bolt.. De az a negyed óra, amit a vásárlóimmal tölthetek, egy-egy vevővel, amikor kezébe veszi leendő telefonját, amíg átnézünk mindent a dobozban, magyarázok, számlát írok, fóliázok, viccelődünk és elbúcsúzunk az minden egyes alkalommal újra feltölt :)

Ma olyan változékony idő volt, hogy délután ki sem dugtam az orrom, csak itthon pihengettem, rendezkedtem. Holnap kimegyek egy kicsit a pécsiek kongresszusára, délután vár egy kedves érdeklődőm, ha minden jól megy, elkezdjük a tanulmányozást, este pedig tervezek kimenni az Erzsébet-térre, ahol megint lesz salsa. Remélem jó idő lesz, mert esőt mondanak, meg lehűlést. Jó lenne már egy kicsit táncolni megint :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése