2013. május 6., hétfő

Képzeljétek, a Test-Vér Egészségpénztár idén engem és Sárát kért meg, hogy most szombaton egy vér nélküli orvoslásról szóló konferencián képviseljük a pénztárat hostessként :) Kiváltságnak tartjuk mindketten, biztosan érdekes élmény lesz, régen forgolódtam már orvosok között..

És még egy jó hír, hogy Noritával újra énekelünk egy nyári esküvőn :)))))
Szinte hihetetlen, hogy már egy év eltelt az előző óta.. Az ideire augusztus 17-én kerül majd sor, ahol amúgy is meghívott vendégek leszünk, sőt, Sára még koszorúslány is lesz! A képeket pedig Gábor - immáron kollégám - készíti :) De jó lesz, régen voltam már lagziban :)

És innen is megérkezett a visszaigazolásom, olyan régóta terveztem már: 

Szia Anita!

Fogadtam a jelentkezésed a május 29-i ingyenes fotóelőadásra!

Időpontja: 2013. május 29. szerda 18:00 - 21:00 óráig

Előadók: FEHÉR LÁSZLÓ Kossuth-díjas festőművész és SZIPÁL MARTIN fotóművész

fotosworkshop.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése