2013. május 5., vasárnap



Jó ég, hányadszor látom már a Holiday-t :))) Most megy a tv2-n..

Akkora egy limonádé, de valamiért mégis, akárhányszor meg tudom nézni. Na igen, Iris szavait mindig át tudom érezni. Vannak dolgok, amik nem változnak ;) Odavagyok a monológjaiért. Na meg a film zenéjéért! Nagyon eltalálták.





Ó, és megosztom veletek a mai saját készítésű receptemet, avagy csináljunk valamit abból, ami itthon van, ugye ismerős? :) Na szóval: szélesmetélt kifőzve. Volt még némi tőkehal a fagyasztóban. Felapróztam, átsütöttem egy sült halhoz való fűszerkeverékkel vegyítve. Aztán kikevertem zabpehelylisztet tejjel és natúr joghurttal. Zsupsz, rá a sült halra, hogy olyan kellemesen szószos állaga legyen. Aztán vegetát bele, fokhagymát, némi citromlevet és persze az elmaradhatatlan szerecsendiót. Nyamm.. Mindent csak ízlésre adagoltam és egy nagyon fincsi szósz kerekedett ki belőle :) A tésztával együtt nekem nagyon bejött! A hozzávalókat egyéni módon adagolva más és más ízvilágot lehet belőle kihozni. Nálam természetesen a szerecsendió dominált ;) De lehet még mással tuningolni, például füstölt sajttal, vagy reszelt sajttal a tetején. Hogy olyan carbonara-s feeling-je legyen. Ha kedvetek van, próbáljátok ki Ti is. Jó étvágyat hozzá!

De feküdni is kéne már.. Holnap reggel össznépi céges gyűléssel kezdünk 8-kor, én is be leszek mutatva mint új munkatárs és még azt sem tudom, mit veszek fel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése