2013. május 3., péntek

Huhh.. Hát kemény egy munkahetet tudhatok magam mögött, még a szabad szerdával együtt is :) Sok volt a vásárló, a rendelések, rengeteget beszéltünk a mai napon is.. Igazából nagyon-nagyon élvezem az emberekkel eltöltött időt, hogy segíthetek és hogy értékelik a szívélyes hozzáállásomat. Ami nagyon nehezemre esik, hogy szakmailag még nagyon felkészületlen vagyok és így nagyon nehéz a vásárlók elé állni. Persze van segítség, kérdezhetek, vagy ígérhetek visszahívást, de azért ez nem minden helyzetben megvalósítható. Mikor tele van a bolt és mindenki elfoglalt. És néha mentem a menthetőt, próbálom magabiztosan előadni, hogy én értek hozzá és próbálok olyat mondani, ami okosan hangzik, de biztosan tudom, hogy nem hazugság, nehogy téves információt adjak ki valamiről is. Mert csak úgy röpködnek a fejem felett az infók készülékekről, garanciákról, töltőkről és tokokról, számlakészítésről, raktárkészletről, gyártási számokról, márkaszervízekről és még sorolhatnám.. Tegnap azt nevettem Andival, hogy ha akár 2 hete azt mondta volna valaki, hogy én meggyőzően fogok érvelni telefonban a kártyafüggetlen és Apple Store garanciás iphone-okról, akkor azt mondtam volna, hogy elmentek neki otthonról :)

De büszke vagyok azért magamra, mert már így is rengeteg mindent megtanultam az elmúlt kemény 1 hetes bolti tapasztalatom alatt. Ma már kiszolgálom a vevőket, felveszem a telefonokat, ha kell segítek, érvelek, meggyőzők, készítem és nyomtatom a számlákat, csomagolom a vidéki szállítmányokat és a fuvarleveleket, státuszolom a megvalósult rendeléseket..

Ma valahogy mindenki egyszerre találta ki, hogy ballagásra megy és azon mód telefont akar vásárolni és rendelni. Égtek a vonalak, százan voltak az üzletben, az egyik kolleganőm is 2-kor elment ballagásra, az üzletvezetőnknek is dolga akadt, így ketten tartottuk a frontot Gáborral. A frissen megkapott, használt, ámbár remek htc telefonomra éppen vevő akadt. Mivel használt telefonokkal is foglalkozunk. Persze kiderült, hogy százszor jobban értett hozzá, mint én. Gábor is elfoglalt volt, egyedül kellett helytállnom egy profi és cinikus emberrel szemben. Problémázott a töltővel, az árral, közben a számlát is olyan nehezen tudtam megcsinálni és a végén még a telefont is elejtettem.. Na ez volt a mélypont ezen a napon. Mikor levonult a sereg, majdnem elpityeredtem. Nem a forgalom miatt, hanem mert nagyon rossz volt, hogy ilyen kevés tudással így magamra maradtam és nem tudtam úgy képviselni a céget, ahogy szeretném. Ezt még nagyon nehezen viselem. Ezt a bizonytalanságot. Bár már így is sok mindenben igyekszem képezni magam és tanulni a többiektől.. Na mindegy, a lényeg, hogy elvitték a készüléket.. Úgyhogy most beleköltöztem egy LG-be. Ez is androidos okos telefon. Milyen rossz dolgom van, mi? :)

De a nap vége felé jött a feloldozás és egy bűbájos német akcentusú idős hölgy telefonon rendelt, vele jól elbeszélgettem és ő nagyon hálás volt a segítségemért és a kedvességemért..

Este pedig magamat is töltő(dés)re tettem, úgyhogy az összejövetel és a testvérek új lendületet adtak :)

Jó éjszakát Mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Mindennek meg van a maga ideje, mindennek meghatározott ideje van... Fokozatosan beletanulsz, és egyre több tapasztalat hatására kialakul benned, hogy mit hogyan kell csinálni. Sok apró lépésből áll, olyan ez mint egy folyamat, amit képes lehetsz átlátni. A hozzáállásoddal, a közvetlenségeddel, figyelmességeddel, a szorgalmaddal, az igyekezeteddel, a segítőkészségeddel, a kreativitásoddal, a türelmeddel, egyre jobban fog menni a munka. Eltelik még pár hét és azt fogod érezni, hogy sínen vagy :)

    VálaszTörlés