2012. július 22., vasárnap

Hát, megint nem unatkoztunk a hétvégén! A szombati nagytakarítás után kimentünk Magdihoz. Egy ismerősétől kapott egy csomó női ruhát, amiből felajánlotta, hogy válogassunk. Szóval tartottunk egy rögtönzött divatbemutatót és annyit bohóckodtunk közben, hogy néha könnyesre nevettük magunkat :)))
Ma délután pedig, összejövetel után sikerült otthon találni újra azt a BME-s fiatalembert, akiről még korábban meséltem. Júniusban sikeresen leállamvizsgázott, villamosmérnök lett. Most még egy nyelvvizsgára készül, hogy megkaphassa a diplomáját. Nem tudtunk olyan sokat beszélni, de sikerült e-mail címet cserélni, úgyhogy tudjuk tartani most már a kapcsolatot, hogy mikor lesz legközelebb alkalmas. Kíváncsian várom, hogy mik lesznek a későbbi fejlemények, mert ő egy tényleg nagyon értelmes, kedves ember és most már úgy tűnik nyitott is a Biblia felé és minket is a bizalmába fogadott. Szinte szemrehányást tett, hogy miért nem jöttünk előbb :) És még mindig van annyi ember, aki visszavár, aki kérdezne, aki elmesélne, aki számít ránk! Ebben a munkában sosem fogyunk ki a tennivalóból!

Ma délután még böngésztem egy kicsit a Jófogáson és találtam egy hirdetést, ahol étkező garnitúrát is hirdettek. Elmentem megnézni, nem volt messze, a Budafoki úton, szemben az egyetemmel. Szóval ma este már újra volt min vacsorázni :) Képzeljétek, egy valódi, élő bükkfa asztalt vettünk 6 db kárpitozott székkel, házhozszállítással, mindössze 15.000 Ft-ért! Egyébiránt ilyesmit 50.000 alatt nem adnak még használtan sem! Az asztal bővíthető is 6 személyesre. Bár a bükk színe kicsit besötétedett az évek alatt, de hihetetlenül finom, selymes a tapintása! Egészen más, mint egy laminált bútoré. Érzi az ember, hogy ez tényleg érték. A székek kárpitja is egészen jó állapotban van. Azt tervezzük, hogy felfrissítésképpen idővel majd egy kicsit világosabbra festjük, ezzel fiatalosabb is lesz, meg jobban is illik a lakásba.. Ja igen, szombaton még egy bútorboltban is voltam, ott német import kanapékat és sarokgarnitúrákat forgalmaznak. Sok mindennel lettem okosabb. Hogy milyen anyagok divatosak manapság, akár szivacs, vagy kárpit terén, hogy mitől olcsó az olcsó, hogy mit érdemes tényleg vendégfogadásra és mit állandó alvásra venni. Újat venni és olcsót egyáltalán nem éri meg. Kényelmetlen és gyenge anyagokból van. Pedig tele vannak velük a reklámújságok. A sok gagyival. Még egy viszonylag régebbi, használtabb bútort/ágyat is jobban megéri venni, mert azokat legalább strapabíró, kényelmes anyagokból készítették. Ha ilyet az ember újonnan akar vásárolni, annak meg horror ára van. Nem egyszerű kifogni egy ár-érték arányban is megfelelő ágyat.. De az igazság az, hogy megint találtam valamit magamnak, amivel élvezek foglalkozni és egyre jobban beleásom magam a témába :)  Nem is csak azért cserélgetem a bútoraimat, mert elégedetlen vagyok, hanem mert élvezem az adás-vételt :) De minden eladásnál és minden vételnél már valamivel okosabb és tapasztaltabb vagyok. Jobban, okosabban bánok a pénzzel is. Ki tudja, talán ezek a tapasztalatok később még inkább hasznosak lesznek. Minden esetre a kárpitos apukámmal mindig van közös témánk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése