2012. július 16., hétfő

Kongresszus után..

Hát túl vagyunk ezen a nagyszerű 3 napon.. Mondhatom, hogy mindannyian igazán átszellemültünk. Friss célok, elhatározások, tervek. Van mit átgondolni, újragondolni.. Jó lesz a jegyzeteket is majd újraolvasni. És persze áttanulmányozni és megnézni az új füzeteket, dvd-ket. Talán egyszer majd ezt a drámát is kiadják "filmben" megcsinálva. Milyen jó lenne újranézni! Nem akarom elfelejteni, hogy "milyen is az igaz szerelem". A kellemes társaság ilyenkor még az, amit nagyon nehéz otthagyni.. De hát folytatódnak a hétköznapok és a lényeg az, hogy az ember a terveit meg is valósítsa és alkalmazza a kapott tanácsokat!

Tegnap volt szerencsém kipróbálni, hogy remekül fog az első fék a biciklimen :) Hatalmasat estem, de olyan szerencsém volt, hogy éppen egy földes, homokos részre, így nem igazán sérültem meg, néhány horzsolással meg lila folttal megúsztam a dolgot. Sári nagyon megijedt szegénykém, nem lehetett egy felemelő látvány végignézni a dolgot, de aztán jót nevettünk az egészen, mert éppen egy kerékpár-szerelő műhely előtt hasaltam el :) Mindenesetre nagyon jó volt újra nyeregbe pattanni, átszeltük Albertfalvát, kikerekeztünk Kelenvölgybe. Azért jó lesz majd az a hajlított kormány, ha megkapom, meg valószínű az ülést is kicserélem majd kényelmesebbre. Meg egy kosár is hasznos lenne előre. Így lesz a mountain bike-ból city bike :)

Egyébként megint bútorcsere-lázban égek. Eladtam az étkezőasztalt a székekkel és a kanapét is. Utóbbi még az elszállításra vár. Másmilyet veszek majd. Szerencsére az internetes használtbútor-piac nagyon aktív. Néhány nap alatt elmegy bármi, amit szeretnék eladni. Komolyan, gondoltam is már rá, hogy talán kezdeni kéne ezzel valamit :) Nagyon szeretek adni-venni, hirdetéseket nézegetni, az érdeklődőkkel tárgyalni. És az érdekes az, hogy majdnem mindenen keresek is, amit eladok :) Ilyenkor a barátaim felsóhajtanak, hogy de jó nekem, nekik is otthon annyi minden áll, amitől meg szeretnének válni.. Hát ezért töröm a fejem, hogy mit lehetne ebből kihozni. Sok mindenkinek állnak otthon hasznos dolgok, csak a hirdetésfeladásra, képek készítésére nincs idejük, energiájuk. Meg hogy fogadják az érdeklődők hívásait. Pedig talán egy hét se kéne lecserélni a teljes szobabútort :) Meg a szállítás. A szállítás mindig a mumus, hogy azt hogyan lehet megoldani. Pl. most egy könyvespolcot néztem ki, valakit meg kéne kérni, hogy segítsen elhozni, itt volna nem messze.. Szóval én ebben az egészben látnék valamiféle üzleti lehetőséget, hogy segítsek összehozni az eladókat és a vevőket. Persze nagyon ki kéne találni, hogyan s miként.. De nagyon élvezném, az biztos :) Nyilván nem keresném magam degeszre, de nem is ez lenne a cél. Az lenne főként a jó, hogy fotózhatok is, emberek közt is lehetek és még segíthetnék is másokon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése