2012. július 24., kedd

Röviden 1.

Végre nemsokára indulhatok a kozmetikushoz, lesz tisztítás, meg masszázs, meg ultrahang, szóval mindenféle kényeztető dolog, amitől szebb lesz az arcom :) Olyan akciók vannak itt szemben a kis kozmetikában, hogy kár lenne kihagyni. Főleg a masszázst, azt nagyon szeretem, azalatt szinte elalszik az ember, olyan nyugtató, önmagában a lágy masszírozó mozdulatok, simítások az arcon annyira jólesőek. Ilyenkor jól be is krémeznek, ami nem árt, mert az én kis száraz bőröm minden nedvességért hálás. Még szőkítő port meg előhívót akarok ma venni, melírozáshoz. Nem árt felfrissíteni a tincseimet. Na igen és fodrászhoz is kell majd mennem. Mondtam már, hogy hétvégén megint sokat vágtam a hajamból? :) Egészen megváltozott az arcom így, de mindenki dicséri, nekem most így sokkal kényelmesebb, nem bánom egy kicsit sem, úgy érzem ez a hajhossz most sokkal inkább illik az egyéniségemhez. Kicsit untam már a hosszút, hogy mindig babrálni kell vele. Talán öregszem, mert a harmincas nők már rövidebbre szokták vágatni a hajukat :) Szóval azért elkel a fodrász precízsége, szépen formára kell igazíttatni majd az én kis egyszerű, egyenes vágásomat..

Ilyesmik tetszenek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése