2012. július 19., csütörtök

Magdi

Tegnap megkaptam a hajlított kormányt - sokkal kényelmesebb! Jenci pedig hozta a szokásos tündéri, nagydumás formáját, egy napig is elhallgatnám, ahogy sztorizgat, tiszta stand up comedy :) Szóval akkor egy kis levezetésképpen bicikliztünk egy jó másfél órát utána, és annyira jól esett! Nagyon kellemes is volt tegnap este az idő. A kanapémat is sikeresen elvitték - bizony, gyorsan túladtam rajta, mi ?! Nem volt rossz, de most egy praktikusabbat, kényelmesebbet tervezek venni. Illetve az étkező is elkelt ugye, tehát abból is kell vennünk egy újat. Na meg azt a könyvespolcot is jó lenne elhozni, mindig halogatom, hogy fuvarost szerezzek, elrohannak a napok.. Mindjárt megint itt a hétvége. Szombaton ha minden jól megy, kilátogatunk Magdihoz Kistarcsára. Nagyon édes kis háza van és egy szépen gondozott kertje is. Mindig szívesen megyek hozzá, mindig egy kicsit helyretesz a vele való beszélgetés. Szeretem a nyíltságát, az őszinteségét, az érzékenységét, a mély gondolatait, a tanácsait. Milyen érdekes, ha számot kell vetnem, a legközelebbi barátaim mind ilyenek. Idősebbek, bölcsebbek és őszinték. Magdi is már az ötvenes éveiben jár. Ha abból indulok ki, hogy a páromnak is a legjobb barátomnak kell lennie, egyszer bizonyára ő is ilyen személyiség lesz. Akire őszintén felnézhetek, aki helyretesz :) Igen, igazából kevés fiatalabb barátom van, de ez nem szándékos. Valamiért az idősebbekhez húzok jobban. Talán mert velük többet lehet elmélkedni, ami nekem nagyon fontos. Szeretem a történeteiket, segítenek a tapasztalataik, hogy jó döntéseket tudjak hozni, vagy hogy egyszerűen tisztábban lássak bizonyos élethelyzeteket, amiken ők már túl vannak.. Bizonyára szerencsés alkat vagyok, hogy a külsőmön nem nagyon fog az idő (egyelőre :), mert amúgy én nagyon élvezem az idő múlását, a felismeréseket, a ráébredéseket dolgokra, ahogy az ember szinte napról-napra érzékeli, ahogy bölcsebb lesz.. Érdekes látni saját magamban a változásokat, tendenciákat, ahogy kezd kiforrni valami stabil állapot. Csodálatos dolog az ember pszichéje, avagy "a szív rejtett embere"..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése