2012. július 26., csütörtök

Röviden 2.

Visszavonhatatlanul rövid hajú lettem :) Némi "tudományos" kutatást is "végzek" ezzel azt hiszem, kicsit tabukat is döntögetek. Miszerint a hosszú haj a vonzó egy nőn. Kíváncsi vagyok, így mennyire vesznek észre, vajon hosszú haj nélkül is marad-e kisugárzás, talán jobban előtérbe kerül így az egyéniség, kevésbé "erőltetem", hogy igen, én nagyon nőies vagyok. Illetve szerintem az arcomat is sokkal inkább kiemeli, szóval előtérbe kerülnek az arcvonások. És komolyabbá, érettebbé teszi az összképet. Érdekes tapasztalás ez, felnőttként még csak egyszer volt eddig viszonylag rövid hajam, de akkor még jóval másabb voltam. Fiatalabb. Tényleg hat a lélekre, hogy mit is látok a tükörben. Persze, a férfiak ezt kevésbé tapasztalják és így kevésbé is érthetik meg talán. Hogy minek is beszélek erről ilyen sokat :) Jól van, nem is akarom túlbeszélni a témát.. Majd csinálok egy képet magamról, az talán sokkal többet el is mond..

2 megjegyzés:

  1. nahát!!!!! Örülök,hogy belevágtál-szó szerint is :) Biztos szuper lett---képet szeretnék látni :)
    Igen, én is ilyen szuper képekkel öszötönöztm magam, hogy ezek a nők attól még nőiesek,hogy picit rövidebb a hajuk. :) Nyilván azért nem a tüsisre kell gondolni, de ahogy írtad, kiemeli az arcot, és sokszor olyan jó ez e változás :) Bátor vagy, gratula:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy azért tudsz követni a változások ellenére is :) Biztosan sejted, miért volt már szükség erre.. Csinálok képet mihamarabb! Amúgy nagyon élvezem a dolgot :) Most még bemelíroztam, szőkébb is lett, pikk-pakk meg lehet mosni és olyan jól megvágták, hogy nem kell beszárítani, simán megszárítva is nagyon jó a formája :)

    VálaszTörlés