2012. június 7., csütörtök

Elnézést érte, hogy ennyit váltogatom a külső megjelenését az oldalnak. Egyrészt kedvelem a változatosságot, másrészt még keresem önmagam benne. Sajnos vagy nem sajnos, de rengeteg sablon van és formázási lehetőség. El lehet vele bíbelődni rendesen.. Jaj, már megint nagyon késő van, akkor ezért vagyok ilyen álmos... Ma végre megjött a fizetésem, befizettem a befizetnivalót, megvolt a szokásos bevásárlás a dm-ben is, még egy kis szolira is jutott idő :) Aztán itthon kitakarítottam a lakást, holnap jönnek anyáék és maradnak a hétvégén. Dilemmázunk itt, hogy mit főzzünk majd nekik.. Holnap délutánra kaptunk megint meghívást a Kopaszi-gátra, illetve délután, ha jól emlékszem lesz ez a Red Bull Röpnap (vagy milyen névre hallgat :) Az mondjuk érdekes lehet! Vasárnap délután pedig irány a Dürer-kert.. Igazi nyári meleg lesz már végre! Közben itthon vágtam is most a hajamból :) Aki ismer, az tudja, hogy én olyan vagyok, hogy ha elhatározok valamit, arra nem tudok várni, azt rögtön meg akarom csinálni! Egyébként egész jó lett :) Mindenkinek jó éjszakát kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése