2012. június 2., szombat

No hát, túl vagyunk a főzőversenyen is.. Előre bocsátanám, hogy összetettben a mi csapatunk lett az első ;) Készült rengeteg kép is, feltettem őket a Picasára. Mindig tipródom ezen, hogy mennyi legyen az annyi, mennyi kép az, ami kell és mi az ami már csak "szóismétlés". A kiválasztás sem egy könnyű feladat egy hosszú sorozatból. Ebben is fejlődni kell. És hogy az ember minél kevesebb felesleges képet gyártson. Talán ez a legnehezebb. Volt egy másik srác is ( izé.. igazából kolléga, de nem tudom a nevét :), aki végigfotózta az eseményt. Egy jó kis Canon-ja volt. Muszáj beszereznem majd már egy normális vakut. Irigykedtem is rendesen a képeire sötétedés körül :) Főzés közben különféle versenyek voltak, pl. gyümölcsdíszek kifaragása, vagy a tojásfehérje habbá verése. Aztán a terítés, a csapatok mondókái, a zsűrizés. Végül mi is asztalhoz ülhettünk bent az étteremben és megkóstolhattuk a főztünket. Nem akarok elfogult lenni, de a miénk nagyon jó lett :) Pincepörkölt volt és vargabéles. Bár bevallom, nekem nem sok közöm volt hozzá, mivel mi elég késve érkeztünk, úgyhogy jóformán én inkább csak a fotózásból vettem ki a részem :) Aztán a vacsora után jött az eredményhirdetés, aztán egy kis beszélgetés, egy kis tánc és én jöttem is haza néhány kollégával. Azt hiszem rajtunk kívül mindenki ott aludt. De én nem bánom, hogy nem maradtunk tovább.. Ez a társaság túlságosan szereti ahhoz az alkoholt, hogy én jól érezzem magam velük.. Nem az én világom. Ez is egy tanulság volt. De annak mindenképpen örültem, hogy egy kicsit gyakorolhattam a fotózást. Bár egyébként egyre jobban érzékelem a hiányosságaimat, mind a technikában, mind később az utómunkában. Talán majd lesz rá módom, hogy idővel mindkettőben egy kicsit jobban elmélyedjek. Na meg pénzem ;) Mennyivel másabb volt, csütörtökön este összejönni Kláriéknál és dvd-zni.. Az egy intelligens, kellemes társaság volt, onnan felüdülve jöttem haza. Ott is készültek képek, remélem Pistitől mihamarabb megkapom őket, majd felteszek ide is néhányat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése